Membeybel menceyceh mengamok, biase lah aku dengar hari2, tactic aku selalu menyebelahi customer, standard uh aku selalu dengar dulu ape yang diorg nak..dengaar ajer lah skrg, kasi diorg habis cakap, puas kan hati diorg, lepas tu baru aku fikir ape yang patut aku ckp, aku selalu kasi pilihan untuk customer uh, kalau mase aku mula2 dulu baru masuk memang bingit uh hari2 asyik Kene marah ajer, merepek kan?
Skrg pandangan aku dah berbeza, orang selalu call pasal nak mengadu nasib, diorg bukan marah kat aku, tapi pasal service aku, aku selalu Akan Cuba tolong mane yang aku mampu, kalau diorg tak happy then aku biarkan Dier berbual dgn manager aku uh, kaso manager aku kasi lebih confident, pasal Ade orang macam tak percaya ape yang kite ckp, abih nak wat camne? Manager yang suruh kite ckp mcm tu.
Ah ape ape ah, yang penting..penat Dan sedih uh.. Penat memang uh pasal kerje kan..sedih pasal..lain uh..
Biler she orang nyer masalah, masalah aku sendiri dah tak terfikirkan sangat..
Aku nyer style tahun nie "ape2 ah"
Tu sebab aku lebihkan kepada quality aku dgn customer daripada dgn company, memang company tgk aku mcm bocup uh, settle case lambat2... Pada aku, quality tu lago penting uh, kalau service aku macam mereypek, kan buang mase orang call?
Memang ah kite Ade call stats everyday, satu hari nak Kene cecah berape, ah gi mampos, again pada aku, aku make sure caller tu end up happy.
Kalau company bak buang aku, itu biar diorg decide sendiri uh.. Kerje kat luar banyak, jgn memilih aje.
Saturday, November 26, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment