niari entah ape pasal, tiba2 aku macam terlalau ON gituk kat kerje, really kejar kan call stats, case A belum habis, amik case B, akan buat case A biler call tak banyak atau biler terlalau banyak case. Most of the time aku akan tulis semua case lepas tu aku highlight in yellow, meaning ini case nak kene call back, kalau aku highlight green meaning need to update in the system that this case is close and just need to update in the system what happen, kalau takder highlight meaning case ni dah close, kalau high light merah, meaning case ni case rabak, nak kene buat skarang jugek.
jadi selalu nyer aku akan collect sebanyak mane case, kalau case follow up sejak beberape hari tu aku akan buat pada pukul 9pm, pasal mase tu next shift dah masuk, so ramai orang. by 11pm aku nak kene review aku nyer hari, tgk mane case dah tutup, mane case yang belum, dah tu re-assign mane2 case yang patut untuk besok nyer cb.
jadi mulai dari hari ini aku akan mula tunjuk aku nyer giler dalam berkerje, selalu nyer satu hari call stats nak kene cecah 30+++ niari aku cecah 60+++, Platinum patut call stats sikit, tapi skarang aku main giler aku try to make more call, clear explanation and direct to the point, kalau cust nak luah kan perasaan, aku akan buat kerje sambilan, jadi tak buang mase :) at the same time jugek aku kasi good quality service :D
this is my new tactic... so far tadi aku try semua ok. Skrg aku tgh fikir ader tak silap nyer hmm..
maybe aku should improve on datang siang, bace semua email, lepas tu atleast aku nyer momentum dah ready by the time aku nyer actual work start, maybe 1 hr earlier :D
MUAHAHAHAAHAHA!!! skrg aku dah start jadi workaholic, tapi tactic nie aku cume akan apply sampai feb. Tak blh terterusan sebab dier akan jejas orang sekeliling aku :S
Wednesday, November 30, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment